2014. december 20., szombat

Még mindig a kék P3-as a nyerő :)

A decemberi hónapom eddig katasztrofálisan alakult horgászat szempontjából.
Általában egy hónap alatt legalább 15-ször szoktam kijutni a vízpartra, decemberben ezidáig csak 5-ször voltam, ebből is két alkalommal teljesen kapás és hal nélkül maradtam. Igaz csak egy helyre jártam, mert az idegbecsípődés óta a bal lábam még mindig elég bizonytalan és ezért a kövezéseket, bozótosokat, meredek partszakaszokat hanyagoltam. Maradtak a mások által is ismert és kedvelt könnyen megközelíthető helyek. Itt csak kizárólag sügérre tudtam pergetni, a balinok minden egyes alkalommal kiröhögtek, csukára meg sem próbáltam, pedig mindenki arra horgászott ezen a helyen, de, látni még soha nem láttam, hogy fogott is volna valaki, csak hallottam. :)

Egyik alkalommal  fogtam  4-5 darab sügeret kb 2 óra alatt, ilyenkor decemberben itt ez már nagyon jó  fogásnak minősül.


 Ezen a napon viszont még sikerült a botomat is belelöknöm a híd korlátjáról a vízbe, még szerencse, hogy el tudtam kapni a zsinór végét így nem kellett megfürdenem ez viszont nem mondható el az orsómról mert az beázott rendesen, valószínű nem úszom meg a szétszerelést és az újra zsírozást.

Utoljára Sali hívott el horgászni, a Lajtára mentünk.
Nagyon úgy nézett ki, hogy ezen a napon is hal nélkül maradok, Sali már fogott 3 kisebb domolykót de nekem még csak kapásom sem volt, aztán egy fa vízre lógó ágai alatt halmozgásra lettem figyelmes. Hirtelen eszembe jutott a kék P3-as Blondriver csalim, idén ez volt a tuti csali főleg a domolykók zabálták, úgyhogy ez került a kapocsba.
Már az első dobásnál óvatos ütést éreztem, másodikra meg is lett a domolykó, olyan 30 centi körüli volt.


Annyira megörültem neki, hogy a fájós derekamról lábamról is megfeledkezve végig jártam még egy kövezést is, aztán visszatértem a fához ahol jött még egy 30-as forma, ez már elég jól küzdött az erős sodrásban, végre egy olyan halat fogtam amit egy kicsit fárasztani is kellett.

4 megjegyzés:

  1. Szóval ilyen lett a Lajta a "rehabilitáció" után. Csatornaszerűen kikövezett partoldal...
    Gratula a decemberi domikhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ez a rész még nem is annyira csatornás itt csak az egyik oldal van kövezve az is kisebb nagyobb megszakításokkal. A zsilip alatti részen viszont két oldalon van kövezés, horgász szemmel nem valami szép látvány.

      Törlés
    2. Na, majd meglesem. Tavasszal megyek. Kajakkal. Kicsit jó lenne kóborolni az ágrendszerben.

      Törlés
  2. Ha majd jössz előtte szólj, van egykét nagyon jó kajakos helyünk az ágrendszerben majd megmondom merre, ha meg éppen ráérek amikor jönnél össze is futhatunk.

    VálaszTörlés